نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی

نماینده گناباد: نماینده مجلس: نباید در موضوع فتنه 88 مبالغه و اغراق کرد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در موضوع فتنه 88 خیلی مبالغه و اغراق نکنیم، یعنی یک بساطی پهن نشود تا هرکسی که در آن زمان اشتباه کوچکی کرده بخواهیم وی را از گردونه مسائل داخلی کشور خارج کنیم.

 

تاریخ انتشار: 93.9.9
گناباد - ایرنا -حجت الاسلام والمسلمین 'محمد رجایی' در جمع اهالی 'روستای روچی' بخش کاخک شهرستان گناباد با گرامیداشت سالگرد حماسه نهم دی ماه افزود: باید یک تعادلی باشد و افراط و تفریط وجود نداشته باشد چون همانطور که تفریط و نادیده گرفتنش اشتباه می باشد افراط در قضیه نیز اشتباه است.
وی گفت: در همین راستا باید موضوع اغماض از خطاهای کوچک مد نظر باشد و بین سران فتنه و کسانی که اشتباه کرده اند و به آن پی برده اند فرق گذاشت و با افراد نادم با رأفت رفتار شود.
این نماینده مجلس افزود: به رغم عملکرد خوب رسانه ملی در مجموع حوادث سال 88، در روزهای اولیه بعد از انتخابات برخورد یک طرفه داشت و با طرف پیروز انتخابات مصاحبه می کرد.
وی ادامه داد: رسانه ملی می بایست با افرادی که در انتخابات رای نیاوردند نیز مصاحبه می کرد تا اگر آنها مدرکی مبنی بر تقلب در انتخابات دارند، ارائه کنند تا قضیه روشن و شفاف شود و اگر مدرکی ندارند مردم و آنهایی که بر اثر اشتباه به خیابان آمده بودند متوجه شوند.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: فتنه 88 فراموش شدنی نیست زیرا در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و همانند آینه ای باید فراروی ما قرار داشته باشد.
وی افزود: حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی ماه سال 1388 این پیام را داشت که توده مردم و آنهایی که انقلاب کرده اند همچنان پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.
رجایی گفت: در مقاطع مختلفی از تاریخ نشان داده شد که همیشه مردم گرهگشا و کارگشا هستند و هر جا مشکلی برای کشور پیش آمده در زمان جنگ و یا در فتنه های 78 و 88 حضور مردم قضیه را حل کرد.
وی افزود: مسوولین نیز با ارائه خدمات بیشتر باید قدردان مردم موقعیت شناس و همیشه در صحنه ایران اسلامی باشند.
این نماینده مجلس گفت: مردم ایران اسلامی حتی آنهایی که ممکن است انتقاداتی به نظام داشته باشند وقتی که سخن و حرکتی علیه اساس انقلاب و نظام مطرح می شود به صورت گسترده در صحنه حضور پیدا می کنند و وفاداری خود را به رهبری، کشور و انقلاب اعلام می نمایند لذا معاندین نظام باید همواره این حضور گسترده مردم را مد نظر داشته باشند.
وی ادامه داد: مسوولین نیز حضور مردم را به معنای پشتیبانی از خود تلقی نکنند زیرا مردم بین اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با مسوولین فرق می گذراند و اگر انتقادی دارند به دلیل عملکرد مسوولین می باشد و اگر حضور پیدا می کنند نیز بخاطر خون شهدا و انقلاب است.
رجایی گفت: البته مسوولین به هر میزان که درست عمل کنند مورد قدردانی مردم قرار می گیرند و به هر میزان که نادرست عمل کنند مورد انتقاد مردم واقع می شوند.
وی در ادامه اظهارداشت: فتنه 88 فراموش شدنی نیست، در تاریخ انقلاب ثبت شده و همانند آینه ای باید فراروی ما قرار داشته باشد.
رجایی افزود: باید در حدی که فتنه 88 و حماسه 9 دی راهنمای آینده باشد، آن را زنده نگه داریم.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی-انتقادی -پیشنهادی , محلی-منطقه ای , 30 یا سی و30یا صد , ,
:: بازدید از این مطلب : 885
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: